10 Kasım 2012 Cumartesi

OFİSTE TECAVÜZ

Çalıştığım yerde işe başlayalı birkaç ay oldu. Büyükçe bir yer, kurumsal falan. Ben ise yeni girmeme rağmen önceden tecrübeliyim, işime hakimim yani.. Neyse burada bir kadınla çalışmaya başladım. Adı Esra, Esra hanım.. Kadınla aynı işi yapıyoruz tamam ama, bir yandan da ortada sinir bozucu bir durum var, kadın sürekli benim tecrübemi hiçe sayıp beni tersliyor, ezmeye falan çalışıyor. Yani düne kadar çalışıyordu
Dün akşam bir iş yetiştirmek için birlikte mesaiye kaldık. Çalışıyoruz bir yandan, her birimiz bir kısmını yapıyoruz. Bu karı sürekli yaptıklarını getir bana kontrol edeyim, ondan sonra devreye alırız modunda. Ben de ortamı germemek için götürüyorum, bakıyor falan. Sinir bozucu olan sırf iş olsun diye abidik gubidik bahaneler bulup bana aynı işi yeniden yaptırıyor. Zaten akşam olmuş, benim canım çıkmış, bir yandan işi yetiştirmeye çalışıyorum, bir yandan da amına kodumun karısının kaprisleriyle uğraşıyorum. Benim sinirlerim iyice gerildi.
En son bana yine bu yanlış, şunu yeniden yap falan deyip tuvalete gitti bu. Bende kazan iyice kaynamış, saat akşamın 10:30′u. Herkes gitmiş evine binada kalmışız, iyice dellendim yani. Dayanamadım kalktım, ben de bunun peşinden kadınlar tuvaletine girdim. [Yeni sıçmış, ortalığı iyice kokutmuş, ellerini yıkıyordu girdiğimde.] [Aynaya bakıp saçını düzeltiyordu ben girdiğimde.] Beni görünce, önce şaşırdı, korktu, sonra topladı hemen, bağırdı ne yapıyorsun burda diye.. Ben hiç istifimi bozmayıp ona doğru yürüdüm. Benim çekinmediğimi görünce benzi attı bunun. Dur ne yapıyorsun demeye kalmadan, suratına tokadı çaktım, yere yıkıldı ağlamaya başladı. Bir yandan da bağırmaya başladı. Sus dedim. Binada bizden başka kimse yok, benim sinirimi daha da bozma. Sonra bir tane daha çaktım suratına. Dedim, bağırmaya devam edersen seni çok kötü döverim. Bu kesti sesini, ama ağlaması durmadı, zavallı amcık, bir yandan kendini tutmaya çalışıyor, bir yandan da tutamayıp hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.
O anda bi baktım bu korkudan altına işemiş. Amını götünü siktiimin orospusu dedim, çıkar eteğini! Noolur yapma dedi bu, bi tokat daha çaktım. Burnu kanamaya başladı, ama artık nasıl vurmuşsam, kendi gömleğine, benim gömleğime öyle bir kan fışkırdı ki, gömlekler kıpkırmızı oldu.. Sinirlenip tuttum saçından, ağzını siktiimin kaltağı dedim, ses çıkartma dediklerimi yap. Çektim dayadım bunu duvara, suratını bastırdım, söyledim tekrar eteğini çıkart diye. Çıkarttı. Külodunu da yırtıp ben çıkarttım.
Zaten şişman bi karıydı, bacakları kalın kalın, götü falan kocaman, titreye titreye sallanıyordu.. Kenardan tuvalet paspasını aldım, bunun saçı hala benim elimde. Suratını bastırdım duvara. Paspasın sapını geçirdim bunun götüne, sokmamla bağırması bir oldu. Suratını gömdüm duvara. Sus diye bağırdım, bir daha uyarmıycam. Hemen kesti sesini. Dedim buna siktiimin orospusu, sen ne sanıyosun kendini de sürekli bana üstünlük taslıyosun. Amcık! Sen nesin ki benim yanımda da bana olmuş olmamış diyosun. Bir daha efendi olacaksın, ağzını götünü sikerim dedim. Bu arada süpürgeyi çıkarttım, ucu bok içinde kalmıştı. Tuvalet pompasını aldım. Pompanın sapı bayaa kalındı, nasıl diyim benim sikimin iki katı, büyükçe bi pompa. Bunu soktum götüne, üstelik iyice anlasın diye çevire çevire, göt deliğinin kenarlarını kanırta kanırat sokup çıkartıyordum. Korkusundan tek kelime bile edemiyordu kaltak.
Sözümü söyledim, bunun saçından tutup kafasını bi kere daha vurdum duvara. O sıra elime sıcak vıcık vıcık birşey aktı. Ulan götveren gene mi işedin dedim, aşağı bi baktım, kırmızı. Götü kanamış orospunun. Hassiktir dedim, tam o anda bayılıverdi. Yana düşüp yere yığıldı. Bunun göt dağılmış, kan içinde, benim elim kan içinde, pompa elimde, onun da ucu bok içinde kalmış, Esra’nın bacakları kan içinde.
Sonra düşündüm, yok dedim. Böyle bitmez.. Ayıltacağım ben bunu. Bi kova su doldurdum çeşmeden, kafasından aşağı döktüm, buz gibi, gözünü açtı, açar açmaz çığlığı bastı. Aynı anda ben de bunun böğrune tekmeyi bastım. Ağzını yüzünü siktiimin orospusu dedim, ben sana bağırmayacaksın demedim mi? Yalvarmaya başladı. Ne olur bırak beni, gideyim dedi. Nereye gideceksin, senle işim bitti mi sanıyorsun dedim. O böyle yalvardıkça ben yavaş yavaş tahrik olmaya başlamıştım. Dedim, seni burada öldürsem kimsenin ruhu duymaz. Noolur dedi, acı bana, bana acımıyorsan kendine acı. Bunu dedi ya, ben bi dellendim. Kendime niye acıym amcık. Sen bu olanları kimseye anlatacağını mı sanıyorsun. Orospu. Yalvar, dedim. Yalvar ki seni öldürmiym. Bu yalvarmaya başladı, noolur, beni öldürme, bak sana çok iyi davranacağım bundan sonra, bunları kimseye de anlatmayacağım.
Ulan iyice sikim kalkmıştı onun böyle ağlamasına. Pantolonumu külodumu çıkarttım. O da ne, baktım ayağa kalkıp kaçmaya çalışıyor. Siktiimin amcıı dedim. Kaçacaksın ha. Bunu dayadım lavaboya. Tuttuım saçından suratını da aynaya dayadım. Sikimi geçirdim götüne. Fırçadan pompadan zaten açılmıştı şak diye giriverdi. Sikebildiğim kadar sert sikmeye başladım. Allah sizi inandırsın, amcığın götüne çarptıkça bir ses çıkıyordu, aynalar camlar sallandı. O kadar sert siktim. Tam boşalmaya yakın çıkarttım. Çevirdim bunu, bacağına bir tekme diz çöktü. Ağzına sokuverdim. Götten siktim ya, Sikim taşşağım, göbeğim falan hep bok olmuş. Öyle soktum ağzına yani, dibine kadar. Zaten sokmamla patlamam bir oldu. Boğazına kadar geçirmiştim sikimi. Allah bilir diline hiç değmeden yutmuştur hepsini.
İyice boşaldıktan sonra çektim sikimi ağzından, anında kustu bu. Çevirdim kafasını yere kustu. Kusması bitince suratına bir tane daha geçirdim. Sikimi tekrar verdim ağzına. Yala dedim. Üstündeki tüm bokları temizleyeceksin. Karının suratı tanınmaz hale gelmiş zaten artık. Gözler falan boş bakıyor. İyiçe yaladı. O yalarken bokları temizlerken benim sikim bi kere daha kalktı. Ulan acayip güzel oluyormuş karıyı böyle sikmesi. Nasıl sertleşti. Bu kez ağzına gidip gelmeye başladım. Boğazına kadar sokuyordum. Dedim ısırırsan ağzını yüzünü dağıtırım. Bir yandan baktım, ağzı yüzü zaten dağılmış, içimden güldüm.. Yala dedim, orospu, em. Emmeye başladı. Nasıl da kuvvetli emiyor. Bir daha patladım ben. Patlarken iyiçe soktum ağzına, Taa boğazına kadar.
Çıkarınca bu yine kusar gibi oldu, ama kalmamış ki midesinde bişey, ağzından azıcık su geldi. Öğürdü durdu. Yine ağlamaya başladı. Ama nasıl ağlıyor. Ulan dedim, amına kodumun orospusu, bunlardan birisine bahset, bu fırçayı götünden sokar ağzından çıkartırım. Bi tane daha koydum böğrüne sesi, nefesi kesildi. Şimdi dedim çıkacaz burdan, evine gidip temizlenip uyuyacaksın. Bundan da kimseye bahsetmeyeceksin. Hı hı dedi. Bir yandan da kendini tutamayıp hıçkırıyordu hala kancık kaltak.
Çıktım tuvaletten, dolaptan yedek giysiler giydim. Ona da bir kat kıyafet buldum, verdim. Kanı durmuştu zaten. Eski kıyafetleri bi torbaya koydum. Bunu da aldım, arabayla evinin önüne attım. Siktir git şimdi dedim. Dediklerimi unutma.
Şu anda işyerindeyim. Esra bugün gelmedi. E normal o kadar dayağın sikişin üstüne uyuyordur hala ! Ulan acaba polislere falan anlatmış mıdır diyorum. Hassiktir o da ne, kapıda polis arabaları var. Niye geldiler acaba ?

7 yorum:

  1. Sizde hikayenizi yazın, milyonlarla paylaşın. schires@hotmail.com göndrin yayınlayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SLM İSTANBULDAN EFE BEN 5373071055 NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM CARİ WATSAP LİNA VİBER VAR

      Sil
  2. Ben birçok insanın istediği gibi fit vücutlu güzel kadınlar yerine, kilolu ve kusurları olan kişilerden hoşlanıyorum.pek inandırıcı gelmeyebilir ama gerçekten öyle.ince bir bel yerine yumuşacık büyük bir beli tercih ederim.Kusursuzluk değil aradığım,kusurlar, yaşanmışlıklar arıyorum.şişman bayanlarla birlikte olmak,onlara kendilerini dünyaynın en güzel kadını gibi görmelerini sağlamak istiyorum.işte buda benim.0545 697 63 00 Volkan

    YanıtlaSil
  3. slm ankaradan onur muhendisim 1.83 boyunda 78 kiloyum vucut yapım sıkıdır alatim saglamdır gec bosalırım 28 yasındayım her telden calarım evli dul olgun bekar 0506 159 17 78

    YanıtlaSil
  4. 05432828618SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN EŞİNDEN GİZLİ HOS GÜZEL VE FANTAZİ DOLU Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN GERCEK SEKSIN MUTLUGUNUTATMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 70 YAŞ ARASI DUL OLGUN TONBUL BEKAR EVLİ BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3.TEK ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil